fbpx

Blog

Novi Inbox na Facebooku – stigao!

Odmah po objavi vijesti kako Facebook uvodni novi sustav izmjene poruka smo zatražili “novi Inbox” i danas popodne je konačno “stigao”. Dočekala nas obavijest da je dostupan novi sustav poruka i želimo li ga aktivirati – naravno, da. Tada se odmah nudi opcija potvrde e-mail adrese koja ima oblik username@facebook.com. Nakon toga se unosi broj […]

Kako izabrati agenciju za društvene mreže?

Glavna uloga agencija koje se bave društvenim mrežama je da postave i održavaju online kampanje neke tvrtke, usluge ili proizvoda na društvenim mrežama kao što je npr. Fan page na Facebooku. U Hrvatskoj se u zadnjih godinu dana specijaliziralo nekoliko tvrtki koje se bave zastupanjem klijenata na društvenim mrežama. Kako biti sigurni da smo odabrali […]

Jesu li društvene mreže isplative za male tvrtke?

Društveni mediji su postali punopravni mediji, ako ne i vodeći kada je online oglašavanje u pitanju. I dok veliki brandovi i firme okupljaju desetke tisuća fanova na svojim stranicama, male tvrtke imaju još puno dilema oko ulaska u svijet Fan stranica na Facebooku i društvenih medija općenito. Sve njih interesiraju odgovori na ista pitanja, a […]

Preuzmite cjelokupnu povijest svojega Facebook računa

Jeste li i vi hrčak? Znate, to je osoba koja skuplja karte iz kina, koncerata, prospekte s putovanja i sve što je vezano uz nešto. U svijetu nula i jedinica obavezno rade backup mailova, a chat logove spremaju na sigurno nakon svake reinstalacije sistema. Ako ste i vi ljubitelji pregledno pohranjenih podataka, sada možete downloadati […]

Aplikacija koja javlja kada vas netko makne s Facebook friend liste

Je li vam se kada dogodilo da na svom News feedu vidite neku vijest postanu s nekog imena za koje niste čuli. U prvi tren ste vjerojatno bili zbunjeni no onda je logika učinila svoje i shvatili ste kako je vjerojatno netko od vaših prijatelja promijenio ime. Pomalo iritantno, ali rješenje je tu. Više ne morate […]

5 marketing trendova u svijetu

1. Transparentnost i povjerenje Potrošači su u zadnjem desetljeću proživjeli mnoga negativna događanja na polju marketinga i više nisu spremni prihvatiti sve i svašta što im se pokušava nametnuti. Brandovi koji prihvaćaju ovo pomanjkanje naivnosti i trude se biti iskreni u svojoj marketinškoj komunikaciji će postizati pozitivan odgovor od potrošača koji će zatim dovesti do […]

Nagradne igre na društvenim mrežama i šire

Nagradne igre i natječaji postoje od kada znamo za sebe, je li tako. Većina vas je vjerojatno i odigrala neku igru, osvojila manju nagradu kao što je CD ili karte za kino, a uvijek ste se pitali kako osvojiti auto ili stan te je li to običnim smrtnicima uopće dostižno. U današnje vrijeme brzih i […]

Što se sve može s (lažnim) Facebook fanovima

Facebook fanove na Fan stranicama se može kupiti, na prijevaru učiniti fanovima, razljutiti radi nepoštene konkurencije u nagradnim igrama i slično, barem ako je suditi sve glasnijim šaputanjima unutar krugova Facebook Fan page community managera. O čemu je točnije riječ? Kupovina Ne trebate biti vrsni znalac kako biste otvorili Google i utipkali najobičnije “buy Facebook […]

Utječe li loš pravopis na uspjeh vaše Fan stranice?

Od kada je medija brzina je osobina koja je must have za sve donositelje vijesti i novosti do svojih konzumenata. Često puta u promptnoj reakciji stradaju pravopis i gramatika vijesti koja nam užurbano stiže. Od kada je društvenih mreža u ulozi medija, mogućnost ovakve pogreške je uvećana i olakšana. Osim toga, društvene mreže su mediji […]

Znate li što lajkate?

Ovih dan Facebook je odlučio unaprijediti funkciju Like. Uvedene su novosti koje će vjerojatno razveseliti managere društvenih mreža točnije Facebook stranica točnije lovce na fanove. Na primjer jedna od promjena je povećanje gumba Like iznad brojača osoba koje lajkaju nešto, neki članak, sliku itd. Iako se ne čini kao big deal, ovo povećanje u dizajnu […]