fbpx

Blog

5 grešaka koje male tvrtke rade u marketingu Facebook fan stranica

Nismo niti mi ljubitelji naslova s brojkama, ali činjenica je da lakše privlače pozornost pa kada imamo nešto što smatramo bitnim za reći onda posegnemo za ovakvim naslovom. Tu ste? Ok, onda radi. Male i mikro tvrtke su konačno prepoznale potrebu za pojavljivanjem na Facebooku, međutim još uvijek dobar dio spomenutih sam vodi i osmišljava […]

Besmisleno komentiranje statusa – loše sredstvo pozicioniranja na alatima za mjerenje interakcije

Kažu da je sve u prirodi mjerljivo i objašnjivo kroz matematiku i geometriju. Ipak kada je vaša Facebook fan stranica u pitanju, brojevi zaista nisu ono na čemu bi trebao biti fokus. Bjesomučno skupljanje broja fanova, a u zadnje vrijeme i broja komentara na statuse pod svaku cijenu, dovodi u pitanje brand i njegovu kvalitetu. […]

Nagradne igre i natječaji na lajkanje krše pravila Facebooka

Pojavom velikog broja fan stranica na Facebooku pojavila se i potreba za diferencijacijom i privlačenjem fanova na iste. Gotovo svakodnevna pojava postali su razni natječaji koje stranice organiziraju kako bi privukli ljude. O nagradnim natječajima i smicalicama oko istih smo već pisali, a ovdje ćemo govoriti o tome kako Facebook gleda na te pokušaje privlačenja […]

Facebook indeksira web – stiže novi Like i novi gumb Send

Procurila je još jedna vijest o nadolazećim novostima iz Facebookove radionice vladara društvenih mreža. Naime, novinu su počeli testirati s trećim stranama, a to onda ne može dugo ostati tajnom. Nema sumnje, ubrzano će se raditi na novostima objavljenima na F8Developer konferenciji u travnju. A što je najnovija vijest? Jedna od novih mogućnosti o kojoj […]

Facebook Places – budite prvi na Facebooku

Princip rada manjim domaćim tvrtkama (iznimke isključene) je u čekanje da konkurencija (domaća ili strana) napravi nešto pa ako prođe onda će se krenuti u tom smjeru. Zašto ne biste bili prvi u postavljanju trendov, recimo na društvenim mrežama? Pogotovo kada vam Facebook to omogućuje na vrlo jednostavan način. Prije nekoliko mjeseci Facebook je uveo […]

Povrat investicije (ROI) na Facebooku za idiote

Većina tvrtki s kojima razgovaramo oko pokretanja fan stranice na Facebooku ima problem sa shvaćanjem kako funkcionira povrat investicije na društvenim mrežama. Dio tvrtki kojima radimo kampanje na Facebooku svako malo diskretno govore rečenice “nitko nije rekao da nas je našao preko Facebooka”, “pitamo se je li nam to uopće isplativo” i slično. Ovo su […]

Nove fan stranice na Facebooku – koje su promjene uvedene

Zato što samo mijena stalna jest sviđa nam se kada su stvari dinamične i u pokretu, naravno ka napretku. Facebook živi takvu filozofiju te od kada je prvi put nastupio update u izgledu osobnih profila, Zuckerbergovci ne spavaju. Svakih nekoliko mjeseci evo nama novina iz najveće društvene mreže. Ovaj puta se nisu bavili osobnim profilima […]

10 savjeta za nove community managere na fan stranicama na Facebooku

Nedavno je poznanik dobio posao community managera za jedan manji brand u nastajanju. Prvi simptom je bilo postanje linka na fan page svakih nekoliko sati i taman kad smo htjeli potvrditi sumnje kako je riječ o friškom CM-u, došla nam je poruka “Lajkaj ovaj page, to mi je posao”. S obzirom da nismo pobornici ideje […]

Grupni popust: Ratovi groupona – tamponeri napadaju

Godinu dana nakon što je način kupovine s grupnim popustom ušao u Hrvatsku, na domaćem webu se pojavilo ili se najavilo još desetak “groupon” projekata. Naime, svi su oni kopija principa rada prvog svjetskog weba za popularnu grupnu kupovinu. Groupon.com koji je nedavno odbio Googlovu ponudu za kupnju u iznosu od oko 6 milijardi dolara […]

Sretna nova godina uz 10 savjeta za više fanova na Facebooku

Dolaskom nove godine zasigurno ste i sami donijeli neke odluke vezane oko poslovanje vašega posla pa i vaše Facebook stranice. Jedna od odluka je zasigurno bila i povećanje aktivnosti i marketinške komunikacije kroz kanale društvenih mreža. Kako bismo vam pomogli održati novogodišnju odluku donosimo deset savjeta za unaprjeđenje Facebook fan stranice i povećanje članstva iste. […]