Ocjena relevantnosti za vaš oglas na Facebooku

Relevantnost za oglas

Što je oglas relevantniji  svojoj publici, veće su šanse da će biti uspješniji.  Ocjena relevantnosti oglasa na Facebooku pomaže u razumijevanju kako vaš oglas rezonira s publikom. S ovom novosti najpopularnija društvena mreža nas je iznenadila prošloga tjedna, a evo o čemu je točnije riječ.

Platite manje, dosegnite više

Facebook razmatra koliko je neki oglas relevantan pri određivanju koje oglase će pokazati kojoj osobi. Kada je vaš oglas relevantan za ciljanu publiku, njegova ocjena relevantnosti je veća i ima više vjerojatnosti da će biti prikazan ciljanoj skupini od ostalih oglasa koji ciljaju na istu publiku. Kao rezultat toga, možete platiti manje.

Ocjena relevantnosti oglasa može pomoći u procjeni kada je vrijeme za osvježenje oglasa, kada ocjena padne, vrijeme je za uključivanje kreativnih vijuga ili ugađanju postavki targetiranja. Također ako imate više oglasa ova ocjena će vam ukazati na to koji je bolji i kvalitetniji te bolje prolazi kod publike.

Kako ocjena relevantnosti za vaš oglas radi?

Nakon što se vaš oglas prikazao više od 500 puta, dobiva dnevno ocjenu od 1 do 10, gdje deset znači da je oglas bio vrlo relevantan, a jedan da baš i nije jako važan za ciljanu skupinu. Rezultati se vide u Upravitelju oglasa, Ads manager, klikom na kampanju i oglas.

Relevantnost  se temelji na pozitivnim i negativnim povratnim informacijama . Izračunava se različito, ovisno o cilju (npr. želite li klikove na web stranicu ili lajkove i sl.).

Pozitivna povratna informacija je ona kada ljudi naprave željenu radnju, kao što su dijeljenje ili lajkanje oglasa ili kao što su posjete vašoj web stranici. Negativna povratna pokazuje očekivano  skrivanje oglasa ili kad ljudi ukazuju na negativno iskustvo, npr. kad kliknu na „Ne prikazuj mi više ovaj oglas“.

Poboljšajte advert’s relevance score

Budite precizni s ciljanjem, ako ciljate široku publiku, kao što su muškarci i žene u dobi od 18-55 koji žive u Hrvatskoj, šanse su da takav oglas ne može biti relevantan za svaku osobu. Pokušajte sužavanje svoju publiku specifičnog položaja, dobi, interesa i ponašanja. Također razmislite o korištenju Custom publika o kojima smo pisali u postu Napravite prilagođene liste za oglašavanje na Facebooku.

Razmislite o tome kako vaš oglas, poruka i slika (ili video), rezonira s publikom. Slika i video su izraženiji nego teksta. Osvježite svoj oglas jer tijekom vremena, publika koja je jednom odgovorila pozitivno na vaš oglas može postati umorna od njega.

Probajte različite oglase koji ciljaju na istu publiku, ili isti oglas na različite publike. Izbjegavajte korištenje uvredljivog sadržaja, takav sadržaj može dobiti pozornost ljudi, ali, na Facebooku, to dovodi do lošeg iskustva.

Leave a Reply

Your email address will not be published.