Htjeli vi to ili ne, dobit ćete ju. Novu Facebook fan stranicu. Koja je zapravo ista kao i profil, ne sviđa se većini vlasnika fan stranica, ali eto, Facebook je odlučio i stiže. Danas ste ju dobili jer je plan bio do 5. lipnja sve izmijeniti. Novi dizajn Facebook fan stranica je stigao i evo što je drugačije.
Novi dizajn fan stranica prati dizajn profila. Namjera toga je kako bi ljudi što lakše našli informacije koje traže. Tako je težište stranica sada na jednoj kolumni, umjesto prethodnih dvije, sada postoji jedan stream vijesti/statusa/fotki i svega što stranica objavljuje. Ipak postoji i lijeva kolumna, tu je Facebook odlučio staviti prozor About te ispod toga tabove/Apps koji su se do sada nalazili odmah ispod cover fotografije. Premještanje tabova je najveća novost, a mnogi administratori smatraju kako su time stranice izgubile na dostupnosti informacija za fanove jer su ovdje obično objavljivane akcije, natječaji, nagradne igre i odmah bi bilo uočljivo fanovima.
S druge strane, administratorski pogled se neizmjerno poboljšao. Više vas na fanpageu neće dočekati iritantni prozor s obavijestima i postovima, nego elegantno rješenje – okvir oko cover fotke koji vam u jednom pogledu aje sve informacije, obavijesti, poruke koje imate itd. Prelaskom miša preko obavijesti one se učitavaju bez klikanja i time znatno ubrzavaju i olakšavaju administriranje fan stranice.
Vratimo se na novosti u vanjskom dizajnu, onom prema korisnicima. U lijevom djelu se sada nalaze sekcije People, About, Apps, Photos, Videos, Posts to page i Likes. Klikom na uređivanjem neke od sekcija otvara vam se prozor za uređenje poretka tih dijelova pa ih tako možete poslagati kako vam odgovara i time pridonijeti vidljivosti vaših informacija. Osim toga tu je i dio Likes by this page gdje se prikazuje koje je stranice lajkala vaša stranica. Ovo je zgodno ukoliko managerirate više stranice pa ih međusobno lajkate ili ako poslovno surađujete s nekim pa želite i tako iskazati suradnju – vaša stranica lajka njihovu i/ili obrnuto.
S obzirom na to da je sada dio O nama/About jako vidljiv, bilo bi poželjno kliknuti na njega i ažurirati informacije koje su se možda mijenjale od kada ste prvi puta postavili page. Stranice koje su u kategoriji kvalificiranoj za Reviewe/Osvrte, imat će to polje također u lijevom stupcu.
Dakle, zaključimo, veliko hvala Facebooku od administratora kojima je posao uvelike olakšan i puno pregledniji nego inače te malo hvala sa strane korisnika koji kažu da im je prijašnji dizajn bio bolji. No, kao i x puta do sada, naviknuti ćemo se i dobro je da malo vježbamo sive stanice i treniramo mozak novim stvarima jer koliko većina ljudi boravi na Facebooku, korisno je povremeno promijeniti ucrtane pravce kretanja po stranicama. A ako nešto ne možemo naći uvijek možemo poslati poruku stranici i nadati se da će nam netko odgovoriti.
Dolaskom novoga dizajna administratori se žale na ponovno smanjenje dosega objavljenih postova o čemu smo nedavno pisali pa pogledajte kako doskočiti ovom problemu u triku koji vam otkrivamo. Također, napišite nam u komentarima kako se vama sviđa novi izgled fan stranica?